WandaVision – Miniserie Recensie

WandaVision is een miniserie die wekelijks uitgebracht werd. Dit is een slimme aanpak geweest van Marvel Studios en streamingdienst Disney+. Door de wekelijkse release van een aflevering bleven de fans, serieliefhebbers en recensenten praten over deze Marvel miniserie. Het was een bijzonder moment toen de eerste twee afleveringen uitkwamen. Dit was de eerste serie die plaats zou vinden in het Marvel Cinematic Universe. De miniserie is nu al meer dan 1 jaar geleden uitgekomen en afgelopen, maar tot op de dag van vandaag blijven mensen erover praten. Dit is niet bepaald apart te noemen, omdat WandaVision een ongelofelijk krachtige eerste serie is van Marvel Studios en streamingdienst Disney+. Eerder recenseerde ik al de eerste drie afleveringen van deze hitserie. Nu sta ik met deze recensie stil bij de gehele WandaVision miniserie.

Dracula Miniserie (2020) – Recensie

Dracula is een drama-horror televisie miniserie bedacht door Mark Gatiss en Steven Moffat. De miniserie is gebaseerd op de gelijknamige roman uit 1897 van Bram Stoker. De televisie miniserie bestaat uit drie afleveringen en ging op 1 januari 2020 in première. Dracula werd over drie opeenvolgende dagen uitgezonden op BBC One voordat de miniserie op Netflix uitkwam. Kortgeleden bracht Just Entertainment Nederland de televisie miniserie uit op dvd. Mijn dank aan Just Entertainment Nederland voor de samenwerking en het versturen van een recensie-exemplaar van de miniserie.