LEGO Jurassic World – Game Recensie

LEGO Jurassic World is een game dat veel lijkt op de eerdere games die een LEGO-thema bevatten. Voor enkele recensenten was dit reden genoeg om LEGO Jurassic World te zien als een van de mindere delen van de reeks games. Het is best te begrijpen dat deze recensenten wat meer vernieuwing hadden willen zien in een LEGO-game, maar tegelijkertijd hebben deze games een basis dat goed in elkaar zit. Ik ben het zelf dus niet eens met deze recensenten. Ondanks dat het verlangen naar vernieuwing te begrijpen is, heb ik zelf enorm genoten van het (meerdere malen) uitspelen van LEGO Jurassic World. LEGO Jurassic World is echter ver weg van een perfecte game. De kwaliteit tussen de verschillende levels verandert regelmatig van uitdagend en vermakelijk, naar saai en lang. Dit is niet alleen te danken aan de manier waarop de levels zijn uitgebouwd, maar ook aan de gameplay en controls die als we gamers krijgen.

Monster Hunter Rise: Sunbreak komt uit op 30 juni 2022

Tijdens een digitaal Monster Hunter-evenement heeft producent Ryozo Tsujimoto de nieuwste trailer onthuld voor Monster Hunter Rise: Sunbreak. Dit zal de gigantische uitbreiding van het populaire en het bekroonde Monster Hunter Rise worden. De trailer geeft een eerste blik op het nieuwe verhaal en de nieuwe Elgado Outpost-hub. Daarnaast laat de trailer de spannende nieuwe vaardigheden zien, die de spelers na het voltooien van het verhaal van het hoofdspel kunnen leren. Daarnaast zijn er ook nieuwe uitdagende monsters te zien in de trailer. De uitbreiding zal op 30 juni 2022 verschijnen voor de Nintendo Switch, maar de uitbreiding is nu al beschikbaar voor preorders.

Marvel’s Spider-Man PS4 – Game Recensie

Het is alweer een lange tijd geleden dat er een game is gerecenseerd op SebKijk. Het is zelfs nog langer geleden dat ik zelf (en niet een gastredacteur) een game heb gerecenseerd. Vandaag schrijf ik daarom een recensie over de game Marvel’s Spider-Man. Deze game heb ik niet zo lang geleden uitgespeeld op de Playstation 4 (Pro). Marvel’s Spider-Man is een 2018 actie en avonturen game dat gemaakt is door Insomniac Games. De game werd uitgegeven door Sony Interactive Entertainment. Het spel is uiteraard gebaseerd op de Marvel Comics superheld Spider-Man. De game heeft overduidelijk veel invloeden uit de langlopende stripboeken reeks gehaald. De makers hebben ook inspiratie gekregen uit andere adaptaties van deze beroemde superheld. De game ontving veel positieve reacties van critici en fans. Dat is ook helemaal niet zo gek, want Marvel’s Spider-Man is een van de beste superhelden games aller tijden.