Nieuws – SOEDESCO heeft een nieuwe merkidentiteit

Soedesco Nieuw Logo Uitgelichte Afbeelding

Op 7 mei 2020 kondigde SOEDESCO trots de nieuwe merkidentiteit van het bedrijf aan. SOEDESCO vertelde dat ze een nieuwe merkidentiteit hebben aangenomen om zo mee te gaan met de voortdurende evolutie waar ze zich in bevinden. In dit artikel vertel ik je alles wat je te weten moet komen over de nieuwe merkidentiteit van SOEDESCO.

De nieuwe merkidentiteit van SOEDESCO

“We have grown and evolved a lot over the last few years we felt it’s time for a change. From the core of our internal values to the external message we want to convey towards our community, the new branding reflects what we stand for. Whether in real life situations or in the virtual world; ‘it’s in your hands’. Furthermore, the slogan also refers to the literal sense of the control(ler) being in your hands.”

SOEDESCO over hun nieuwe merkidentiteit en slogan.

Kort samengevat heeft SOEDESCO nu dus een nieuwe slogan, namelijk: ‘it’s in your hands‘. De nieuwe slogan heeft een symbolische en letterlijke betekenis voor het bedrijf. Naast de nieuwe slogan, heeft SOEDESCO ook het logo aangepast van het bedrijf. SOEDESCO is momenteel bezig met het ontwikkelen van games voor opkomende consoles.

Soedesco Nieuw Logo Afbeelding 1

Over SOEDESCO

SOEDESCO® is een wereldwijde uitgever van zowel digitale- en fysieke games op diverse platforms. De portfolio van SOEDESCO bevat third party titels zoals WuppoOwlboyTricky TowersAmong the Sleep en N.E.R.O. SOEDESCO heeft daarnaast eigen IP’s uitgegeven zoals Adam’s Venture® en Real Farm. Volg voor meer informatie @SOEDESCO ook op Facebook, Twitter en Instagram. Of bezoek de website van SOEDESCO voor meer informatie

Sebastiaan Khouw
Volg Me Hier

Misschien is dit ook iets voor je!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.